2 Ivo L: Nevim proc si to beres tak osobne a hned se urazis
Alespon malou pomoci by mohlo byt povoleni navijaku. Pokud to bude fungovat ve V2 ( zda se, ze tam to je bez problemu ) a lidi se nauci navijaky bezpecne pouzivat.
Konkurence ostatnich kategorii je velika a bude jeste hur, az se povede schvalit do nejake rozumne podoby “elektro-F3J”. Kdo jednou zkusi, jaka to je pohoda bez navijaku-gumicuku-vlekaru, uz nechce jinak Obrovska vyhoda tam bude i pro poradatele, protoze nebude potreba tak velka plocha, bude stacit pas cca 80x30m jen na pristani.
Ivo Lžičař:
Čtvrtek 20.5.2010 8:24
tak koukám, že tím že jsem vyjářil svůj vlastní pocit a názor na jednodenky, jsem pro F3J ” mrtvý muž “. Nemělo by se spíš hledat pro F3J řešení jak přežít.
Jakákoliv aktivita se ale po zásluze trestá….Tak se snažte někdo jiný…
m.v.:
Středa 19.5.2010 23:42
2 Zdenek: Oponovat = trefovat?
Zdeněk Nespěchal:
Středa 19.5.2010 23:14
2 m.v.
To všechno, co píšeš je pravda, ale je za tím jeden velký otazník, žádná odpověď.
Nebyl jsi to jenom ty, kdo se trefoval do Ivoše, ale potrefená husa …
Chtěl jsem jen jednu věc, abychom se zbytečně nešpičkovali, protože bez určité soudržnosti, to bude opravdu směřovat rychle ke konci. A to jsem opravdu nikdy nechtěl. Doufám, že nejsem sám.
Dobrou noc, nebo pěkdý den, podle toho, kolik zrovna je. Zd.
m.v.:
Středa 19.5.2010 22:32
2 Zdenek: To mi tedy rekni, co je na tom, co jsem napsal, tak poburujiciho
Logika je bohuzel jasna:
pilotu je malo, takze se nevyplati poradat dvojdenku ->
kdyz se leta 5 kol, tak zaklad je dost loterie, staci jednou praskly silon, a je vymalovano, takze radeji 6 kol ->
6 kol na jednodence musi odsejpat, takze zidlicka je opravdu zbytecna ->
pro nekoho to je asi problem, tak se mu na jednodenku nechce ->
na zavod se prihlasi malo lidi takze poradatel zavod zrusi a pristi rok radeji nic poradat nebude ->
v kalendari bude mene zavodu, kvuli kterym se uz nekomu nechce udrzovat letovy park souteznich eroplanu a povesi to na hrebik ->
pilotu ubude takze se ptro ne nevyplati poradat dvojdenku…….
kč:
Středa 19.5.2010 22:27
Můžete se prosím vyjádřit :
co je pro Vás lepší – létat jednodenní na 5 nebo 6 kol. Tím si vyřešíme pro mnohé piloty důležitou otázku. Díky za odpověď.
Zdeněk Nespěchal:
Středa 19.5.2010 21:13
Pěkně zdravím všechny v diskusi. Nevím, proč někoho přivede do varu vyslovený názor, ke kterému se také přikláním, a hned mu přisuzuje roli hrobaře kategorie F3J. Stárne populace a možná ještě rychleji soutěžní pole v kategoriích termických větroňů . Já už také dávám přednost pohodě. Dřív mne to nevadilo, dnes už tolik nevydržím a proto jsem F3J vypustil (když dělám kompars v klidnějších V2, mohl bych ho dělat i tady, ale pohoda je pohoda), protože už ani na dvoudence se mne večer moc jásat nechce. Své vnučce, když tlamuje, říkám trochu úcty k věku, a některým z vás by bylo potřeba to říci také. Uvědomte si, že nikam jinam nesměřujete, vy mladí, a bez těch pár skalních starších by se už asi nelétalo. Hlavně aby ti starší nepřestali pořádat, když už přestávají létat.
JR:
Středa 19.5.2010 20:34
Ahoj vsichni,
panove Ivos,Milos M,m.v.,k.c,AH,JK,PK,Pavel H,…..atd. kazdy mate kousek pravdy, ale
budme vdecni kazdemu poradateli za usporadani jakekoliv jedno ci dvoudenni souteze F3J.
Verim, ze to kazdy dela dle svych moznosti jak nejlip muze a umi.Kazda z verze, jedno ci dvoudenka ma svoje vyhody a naopak.Ja osobne jsem byl na nekolika jednodennich jeckach v Porici a muzu rict, ze se to da stinout docela dobre. Je fakt , ze si mezi sebou moc nepokecame, ale je to urcite lepsi nez zadna soutez.Ja urcite do Podhoran pojedu i kdyz to bude jen na sobotu.Nekdo treba muze mit zase vyhrady k litani v “krateru” v Lanskroune, ale ja tam pojedu urcite taky.
Hlavne z toho hned nedelejte malem mezinarodni problem, kdyz nekdo napise nazor, ktery nemusi sdilet vsichni.
Snad neprozradim tajemstvi, kdyz uvedu, ze se rysuje na pristi sezonu soutez F3J za spoluprace cca. 3 klubu, ktera by se mela konat v Melniku. Ale je to zatim v plenkach.Pro zacatek by byla jednodenni, dale se uvidi.
Vsem preju hezky zbytek dne a na soutezi ahoooj.
m.v.:
Středa 19.5.2010 20:12
2 Ivo L: Prave proto, ze sam moc dobre vis, kolik je za poradanim zavodu prace, bych od tebe cekal trochu jiny postoj, nez remcani nad tim, ze na jednodence jsi porad v pohybu. Jaka je motivace pro poradatele, kdyz musi zavod pro malou ucast na posledni chvily zrusit, zkouset to znova pristi rok? Treba v Chomutove….
2 JK: Startera jsem delal na Trebovskych zavodech 3x nebo 4x a minimalne jednou jsem meril. Takze nemam pocit, ze bych neco dluzil.
Posledni 3 roky se snazim tvrde jit za realizaci svych planu do budoucna a letosni udalosti daly memu snazeni zapravdu….
Zdravím Vás, možná stojí za zveřejnění proč v Poříčí létáme 6 kol v jednodenní soutěži. Pouze jsme vyhověli přání celé řady stálých účastníků , aby to tak bylo. Záleží jim na dosaženém výsledku.
Pro pořadatele by bylo jednodušší dát 5 kol a finále … Proč jednodenní – za rok 2010 se na letišti odehraje 14 soutěží. To jsou dny , kdy si nikdo jiný na letišti nevrzne. Ale zaplatí nemalé poplatky a odmaká si brigádu. Od letošního roku minimálně 2x celodenní službu jako dozor nad rostoucím motorovým provozem…. Pro dvoudenní soutěž by šlo využít nové školící středisko pro 50 lidí , u vody , kap. 50 lidí , 9km od letiště. Problém s časoměřiči by se dal asi vyřešit ( nevím na jak dlouho) , ale uzavření letiště na dva dny – to je v u nás problém. … Pokud převládne názor – jednodenní soutěže F3J nedělat, tak věřte tomu, že u nás to hodně lidí potěší.
AH:
Středa 19.5.2010 10:45
Zdravím příznivce F3J a RCV2 a plně podporuji Ivoše. Bohužel léta běží a my starší létáme pro radost a ne pro honičku za výsledkem. A od toho se odvíjí i přístup k soutěžím. Co se týká pořádání soutěží chceme aby byli na co nejlepší úrovni a tomu podřizujeme vše, i zajištění pořadatelů. A to, že někdo nesežene 6 nebo 7 časoměřičů na dva dny v roce je jenom výmluva. Nevím jak na tom jsou v Podhořanech, ale vzhledem k tomu, že pořádali mezinárodní soutěže, tak při tošce snahy by zajistili i národní závod na dva dny bez honění. Vůbec nesouhlasím s MV, že někdo zatlouká nějaké hřebíky do rakve F3J. A pokud je někdo zatlouká tak on a jemu podobní, kteří nic pro udržení a zkvalitnění těchto soutěží neudělali, a nikdy nic neudělají!!!!
JK:
Středa 19.5.2010 9:55
Otázka do diskuse od Miloše. Proč pořadatele dělají soutěže?
Asi hlavně proto že nás to baví a chceme se setkat s
lidmi, kteří mají stejného koníčka, pobavit se, pokecat. Což na jednodenní soutěži F3J se až tak moc nedá. Také by mne zajímala odpověď jiných pořadatelů. Pro nás je tedy dost podstatné dění i mimo vlastní soutěž.
To to můžeme spojit s otázkou. Proč vlastně jezdíme na soutěže. Odpověď bude stejná a dobré umístění opravdu potěší. Možná prvních osm v žebříčku, tam jezdí proto, aby vyhráli. Ne že bych nechtěl vyhrát, ale stojím nohama na zemi. Tak proč tam tedy jezdím?
JK:
Středa 19.5.2010 8:47
Tak Ivoš napíše svůj názor a m.v. ho hned napadne,že zatlouká hřebíky do rakve závodům F3J. Já také souhlasím s tím, že dvoudenní soutěž je lepší. Ale jak jsem mluvil s Milošem, tak problém je sehnat časoměřiče a pořadatele na dva dny. Kolikrát jsem říkal m.v., aby nám šel pomoct na naše závody (dělat startéra), nikdy neměl čas. Jak čtu vaše názory, tak budeme dělat taky jednodenní F3J. Ušetříme za časoměřiče, když jim zaplatíme jen jeden den. Startovné je stejné ať je to na jeden den nebo dva. Je tedy dobře, že Miloš pořádá alespoň jednodenní, ale nevím proč někoho napadáte, když napíše, že dvoudenní je větší pohoda atd. Já s Ivošem tedy souhlasím.
Ivo Lžičař:
Středa 19.5.2010 7:54
O.K. tak se zase diskutuje!
Jen chci podotknout, že o pořádání soutěží a o problémech s tím spojených taky něco málo vím.
Jen jsem vyjádřil svůj pocit.
Být o něco mladší, možná bych celodenní maraton hodnotil jinak.
Ale obviňovat mě ze zabíjení soutěží? A ještě od člena našeho klubu, který na soutěže nejezdí a s pořadatelstvím soutěží nepomůže!!! Michale prober se.
Pavel H:
Úterý 18.5.2010 21:26
Ja bych taky jednodenky vubec nezavrhoval. Je obrovsky problem sehnat lidi (casomerice atd.) na jeden den, ne natoz na dva. Sam vim jake je to usili. Pred poradatelama Jcek smekam.
P.K.:
Úterý 18.5.2010 21:08
Je dobře že české soutěže jsou.Jak v Poříčí,Podhořanech,Toužimi a Lanškrouně.
Je otázka jestli jednodenní soutěž musí být šestikolová.Je to dost fyzicky náročné a jak jsem zjistil v Poříčí židličku sebou na závody nepotřebuji.Není čas si na ní sednout Pokud je soutěž dvoudenní a v neděli se letí jen jedno kolo a finále tak to je už lepší jednodenka se šesti koly.
Ale ať je to tak,nebo tak pojedu na český závod vždy.
Pavel H:
Úterý 18.5.2010 21:07
2 Ivo L.: Asi budeš ve čtvrtek kapku překvapen
M.R.:
Úterý 18.5.2010 20:15
pro m.v.
Přesně tak
M.R.:
Úterý 18.5.2010 20:13
Pro Miloše,
určitě je prima že ta soutěž je,
I když je jednodenní určitě bude kvalitní.
m.v.:
Úterý 18.5.2010 20:12
2 Ivo L: Takhle nejak se tlucou hrebiky do rakve ceskeho F3J letani :-/ Misto podekovani poradatelum alespon za tu jednodenku….
Pak se nekdo bude hrozne podivovat nad tim, az tady budou pristi rok 2 zavody a vykasle se na to zase par dalsich pilotu…. A kdyz si budes chtit nejaky J-cka zalitat, tak budes muset jet 600-1000km do zahranici na zavody za 50,-e kde si meris sam….. To bude pohoda…..
Miloš M:
Úterý 18.5.2010 15:05
Komentář F3J Podhořany 2010 očima pořadatele.
Nejdříve děkuji Ivošovi za hodnocení: Podhořany byly vžycky pojem, byla pohoda.
Proč jednodenní soutěž? Protože jednodenní je lepší než žádná. Proč bez stravování? Protože u jednodenní soutěže si přivezeme svačinu, alkohol nemůžeme a tak si kachničku se zelíčkem, pivíčkem a odpoledním kafíčkem dáme až v neděli (pro znalé, Klesák bude otevřen od pátku do neděle). Proč od 7.00hod. do 18.00hod. Protože soutěž by se měla létat na šest kol a u domácích závodníků nikdy nevíme kolik jich přijede. K dnešnímu dni je pět přihlášených. Otázka do diskuse: Proč pořadatelé dělají soutěže?
tak jsem jako ostatní dostal propozice na F3J v Podhořanech. A abych pravdu řekl, moc se mi tam nechce jet. Podhořany byly vžycky pojem, byla pohoda. Ale jednodenní soutěž, se začátkem v 7.00 hod, konec v 18 hod, bez zajištěného občestvení to celý den lítáš po hubě, nemáš čas se najíst natož si něco uvařit…Ze stejného důvodu bývá slabá účast i v Jenišově. Vžyť soutěže nejsou jen o honbě za výsleky ( u mě už vůbec ne) ale taky o pohodě, která se jaksi z takto uhoněných soutěží vytrácí…Už slyším ty reakce, že jsme zpohodlněli ( asi ano), že dřív bylo nebylo, ale prostě mě ten maratón nějak neláká…
Mas pravdu Zdenku. Takova nechut. Na jedne strane nic moc vysledky, na druhe to pocasi taky na nalade neprida, do toho nejake povinnosti (prace, rodina) a jak se jeste vse sejde dohromady . Jinak z Holice mam detailni vysledky kazde rundy. Tak se snad zacatkem tydne k tomu dokopu. Jsou i nejake pekne fotky.
Čtvrtek 20.5.2010 9:21
I muži mají své dny…
Čtvrtek 20.5.2010 8:58
2 Ivo L: Nevim proc si to beres tak osobne a hned se urazis
Alespon malou pomoci by mohlo byt povoleni navijaku. Pokud to bude fungovat ve V2 ( zda se, ze tam to je bez problemu ) a lidi se nauci navijaky bezpecne pouzivat.
Konkurence ostatnich kategorii je velika a bude jeste hur, az se povede schvalit do nejake rozumne podoby “elektro-F3J”. Kdo jednou zkusi, jaka to je pohoda bez navijaku-gumicuku-vlekaru, uz nechce jinak
Obrovska vyhoda tam bude i pro poradatele, protoze nebude potreba tak velka plocha, bude stacit pas cca 80x30m jen na pristani.
Čtvrtek 20.5.2010 8:24
tak koukám, že tím že jsem vyjářil svůj vlastní pocit a názor na jednodenky, jsem pro F3J ” mrtvý muž “. Nemělo by se spíš hledat pro F3J řešení jak přežít.
Jakákoliv aktivita se ale po zásluze trestá….Tak se snažte někdo jiný…
Středa 19.5.2010 23:42
2 Zdenek: Oponovat = trefovat?
Středa 19.5.2010 23:14
2 m.v.
To všechno, co píšeš je pravda, ale je za tím jeden velký otazník, žádná odpověď.
Nebyl jsi to jenom ty, kdo se trefoval do Ivoše, ale potrefená husa …
Chtěl jsem jen jednu věc, abychom se zbytečně nešpičkovali, protože bez určité soudržnosti, to bude opravdu směřovat rychle ke konci. A to jsem opravdu nikdy nechtěl. Doufám, že nejsem sám.
Dobrou noc, nebo pěkdý den, podle toho, kolik zrovna je. Zd.
Středa 19.5.2010 22:32
2 Zdenek: To mi tedy rekni, co je na tom, co jsem napsal, tak poburujiciho
Logika je bohuzel jasna:
pilotu je malo, takze se nevyplati poradat dvojdenku ->
->
kdyz se leta 5 kol, tak zaklad je dost loterie, staci jednou praskly silon, a je vymalovano, takze radeji 6 kol ->
6 kol na jednodence musi odsejpat, takze zidlicka je opravdu zbytecna
pro nekoho to je asi problem, tak se mu na jednodenku nechce ->
na zavod se prihlasi malo lidi takze poradatel zavod zrusi a pristi rok radeji nic poradat nebude ->
v kalendari bude mene zavodu, kvuli kterym se uz nekomu nechce udrzovat letovy park souteznich eroplanu a povesi to na hrebik ->
pilotu ubude takze se ptro ne nevyplati poradat dvojdenku…….
Středa 19.5.2010 22:27
Můžete se prosím vyjádřit :
co je pro Vás lepší – létat jednodenní na 5 nebo 6 kol. Tím si vyřešíme pro mnohé piloty důležitou otázku. Díky za odpověď.
Středa 19.5.2010 21:13
Pěkně zdravím všechny v diskusi. Nevím, proč někoho přivede do varu vyslovený názor, ke kterému se také přikláním, a hned mu přisuzuje roli hrobaře kategorie F3J. Stárne populace a možná ještě rychleji soutěžní pole v kategoriích termických větroňů . Já už také dávám přednost pohodě. Dřív mne to nevadilo, dnes už tolik nevydržím a proto jsem F3J vypustil (když dělám kompars v klidnějších V2, mohl bych ho dělat i tady, ale pohoda je pohoda), protože už ani na dvoudence se mne večer moc jásat nechce. Své vnučce, když tlamuje, říkám trochu úcty k věku, a některým z vás by bylo potřeba to říci také. Uvědomte si, že nikam jinam nesměřujete, vy mladí, a bez těch pár skalních starších by se už asi nelétalo. Hlavně aby ti starší nepřestali pořádat, když už přestávají létat.
Středa 19.5.2010 20:34
Ahoj vsichni,
panove Ivos,Milos M,m.v.,k.c,AH,JK,PK,Pavel H,…..atd. kazdy mate kousek pravdy, ale
budme vdecni kazdemu poradateli za usporadani jakekoliv jedno ci dvoudenni souteze F3J.
Verim, ze to kazdy dela dle svych moznosti jak nejlip muze a umi.Kazda z verze, jedno ci dvoudenka ma svoje vyhody a naopak.Ja osobne jsem byl na nekolika jednodennich jeckach v Porici a muzu rict, ze se to da stinout docela dobre. Je fakt , ze si mezi sebou moc nepokecame, ale je to urcite lepsi nez zadna soutez.Ja urcite do Podhoran pojedu i kdyz to bude jen na sobotu.Nekdo treba muze mit zase vyhrady k litani v “krateru” v Lanskroune, ale ja tam pojedu urcite taky.
Hlavne z toho hned nedelejte malem mezinarodni problem, kdyz nekdo napise nazor, ktery nemusi sdilet vsichni.
Snad neprozradim tajemstvi, kdyz uvedu, ze se rysuje na pristi sezonu soutez F3J za spoluprace cca. 3 klubu, ktera by se mela konat v Melniku. Ale je to zatim v plenkach.Pro zacatek by byla jednodenni, dale se uvidi.
Vsem preju hezky zbytek dne a na soutezi ahoooj.
Středa 19.5.2010 20:12
2 Ivo L: Prave proto, ze sam moc dobre vis, kolik je za poradanim zavodu prace, bych od tebe cekal trochu jiny postoj, nez remcani nad tim, ze na jednodence jsi porad v pohybu. Jaka je motivace pro poradatele, kdyz musi zavod pro malou ucast na posledni chvily zrusit, zkouset to znova pristi rok? Treba v Chomutove….
2 JK: Startera jsem delal na Trebovskych zavodech 3x nebo 4x a minimalne jednou jsem meril. Takze nemam pocit, ze bych neco dluzil.
Posledni 3 roky se snazim tvrde jit za realizaci svych planu do budoucna a letosni udalosti daly memu snazeni zapravdu….
2 AH: Mate spravne serizene letadlo?
http://www.pina.cz/2009/03/19/nastaveni-modelu-termickeho-vetrone/
Středa 19.5.2010 15:11
Zdravím Vás, možná stojí za zveřejnění proč v Poříčí létáme 6 kol v jednodenní soutěži. Pouze jsme vyhověli přání celé řady stálých účastníků , aby to tak bylo. Záleží jim na dosaženém výsledku.
Pro pořadatele by bylo jednodušší dát 5 kol a finále … Proč jednodenní – za rok 2010 se na letišti odehraje 14 soutěží. To jsou dny , kdy si nikdo jiný na letišti nevrzne. Ale zaplatí nemalé poplatky a odmaká si brigádu. Od letošního roku minimálně 2x celodenní službu jako dozor nad rostoucím motorovým provozem…. Pro dvoudenní soutěž by šlo využít nové školící středisko pro 50 lidí , u vody , kap. 50 lidí , 9km od letiště. Problém s časoměřiči by se dal asi vyřešit ( nevím na jak dlouho) , ale uzavření letiště na dva dny – to je v u nás problém. … Pokud převládne názor – jednodenní soutěže F3J nedělat, tak věřte tomu, že u nás to hodně lidí potěší.
Středa 19.5.2010 10:45
Zdravím příznivce F3J a RCV2 a plně podporuji Ivoše. Bohužel léta běží a my starší létáme pro radost a ne pro honičku za výsledkem. A od toho se odvíjí i přístup k soutěžím. Co se týká pořádání soutěží chceme aby byli na co nejlepší úrovni a tomu podřizujeme vše, i zajištění pořadatelů. A to, že někdo nesežene 6 nebo 7 časoměřičů na dva dny v roce je jenom výmluva. Nevím jak na tom jsou v Podhořanech, ale vzhledem k tomu, že pořádali mezinárodní soutěže, tak při tošce snahy by zajistili i národní závod na dva dny bez honění. Vůbec nesouhlasím s MV, že někdo zatlouká nějaké hřebíky do rakve F3J. A pokud je někdo zatlouká tak on a jemu podobní, kteří nic pro udržení a zkvalitnění těchto soutěží neudělali, a nikdy nic neudělají!!!!
Středa 19.5.2010 9:55
Otázka do diskuse od Miloše. Proč pořadatele dělají soutěže?
Asi hlavně proto že nás to baví a chceme se setkat s
lidmi, kteří mají stejného koníčka, pobavit se, pokecat. Což na jednodenní soutěži F3J se až tak moc nedá. Také by mne zajímala odpověď jiných pořadatelů. Pro nás je tedy dost podstatné dění i mimo vlastní soutěž.
To to můžeme spojit s otázkou. Proč vlastně jezdíme na soutěže. Odpověď bude stejná a dobré umístění opravdu potěší. Možná prvních osm v žebříčku, tam jezdí proto, aby vyhráli. Ne že bych nechtěl vyhrát, ale stojím nohama na zemi. Tak proč tam tedy jezdím?
Středa 19.5.2010 8:47
Tak Ivoš napíše svůj názor a m.v. ho hned napadne,že zatlouká hřebíky do rakve závodům F3J. Já také souhlasím s tím, že dvoudenní soutěž je lepší. Ale jak jsem mluvil s Milošem, tak problém je sehnat časoměřiče a pořadatele na dva dny. Kolikrát jsem říkal m.v., aby nám šel pomoct na naše závody (dělat startéra), nikdy neměl čas. Jak čtu vaše názory, tak budeme dělat taky jednodenní F3J. Ušetříme za časoměřiče, když jim zaplatíme jen jeden den. Startovné je stejné ať je to na jeden den nebo dva. Je tedy dobře, že Miloš pořádá alespoň jednodenní, ale nevím proč někoho napadáte, když napíše, že dvoudenní je větší pohoda atd. Já s Ivošem tedy souhlasím.
Středa 19.5.2010 7:54
O.K. tak se zase diskutuje!
Jen chci podotknout, že o pořádání soutěží a o problémech s tím spojených taky něco málo vím.
Jen jsem vyjádřil svůj pocit.
Být o něco mladší, možná bych celodenní maraton hodnotil jinak.
Ale obviňovat mě ze zabíjení soutěží? A ještě od člena našeho klubu, který na soutěže nejezdí a s pořadatelstvím soutěží nepomůže!!! Michale prober se.
Úterý 18.5.2010 21:26
Ja bych taky jednodenky vubec nezavrhoval. Je obrovsky problem sehnat lidi (casomerice atd.) na jeden den, ne natoz na dva. Sam vim jake je to usili. Pred poradatelama Jcek smekam.
Úterý 18.5.2010 21:08
Je dobře že české soutěže jsou.Jak v Poříčí,Podhořanech,Toužimi a Lanškrouně.
Pokud je soutěž dvoudenní a v neděli se letí jen jedno kolo a finále tak to je už lepší jednodenka se šesti koly.
Je otázka jestli jednodenní soutěž musí být šestikolová.Je to dost fyzicky náročné a jak jsem zjistil v Poříčí židličku sebou na závody nepotřebuji.Není čas si na ní sednout
Ale ať je to tak,nebo tak pojedu na český závod vždy.
Úterý 18.5.2010 21:07
2 Ivo L.: Asi budeš ve čtvrtek kapku překvapen
Úterý 18.5.2010 20:15
pro m.v.
Přesně tak
Úterý 18.5.2010 20:13
Pro Miloše,
určitě je prima že ta soutěž je,
I když je jednodenní určitě bude kvalitní.
Úterý 18.5.2010 20:12
2 Ivo L: Takhle nejak se tlucou hrebiky do rakve ceskeho F3J letani :-/ Misto podekovani poradatelum alespon za tu jednodenku….
Pak se nekdo bude hrozne podivovat nad tim, az tady budou pristi rok 2 zavody a vykasle se na to zase par dalsich pilotu…. A kdyz si budes chtit nejaky J-cka zalitat, tak budes muset jet 600-1000km do zahranici na zavody za 50,-e kde si meris sam….. To bude pohoda…..
Úterý 18.5.2010 15:05
Komentář F3J Podhořany 2010 očima pořadatele.
Nejdříve děkuji Ivošovi za hodnocení: Podhořany byly vžycky pojem, byla pohoda.
Proč jednodenní soutěž? Protože jednodenní je lepší než žádná. Proč bez stravování? Protože u jednodenní soutěže si přivezeme svačinu, alkohol nemůžeme a tak si kachničku se zelíčkem, pivíčkem a odpoledním kafíčkem dáme až v neděli (pro znalé, Klesák bude otevřen od pátku do neděle). Proč od 7.00hod. do 18.00hod. Protože soutěž by se měla létat na šest kol a u domácích závodníků nikdy nevíme kolik jich přijede. K dnešnímu dni je pět přihlášených. Otázka do diskuse: Proč pořadatelé dělají soutěže?
Pondělí 17.5.2010 18:56
Tak uz jsou i fotky
Pondělí 17.5.2010 15:31
Tak Vám, hoši, děkuji. I když už nelétám, tak se alespoň zajímám. Zd.
Pondělí 17.5.2010 11:08
U nas na strankach je ke stazeni kompletni, vcetne podrobnych jesdnotlivych rund. Fotky vecer. V sekci vysledkove listiny.
Neděle 16.5.2010 19:57
je to stažený ze stránek Aeroklubu Holíč, tak musíme počkat jestli tam daji i zbytek
Neděle 16.5.2010 11:58
2MR:
ve výsledkovce je jenom prvních 44 soutěžících a co ostatní!? Nebo “kompars” nestojí za zmínku?
Neděle 16.5.2010 9:45
Výsledkovku z Holíče si můžete stáhnout na mých stránkách
http://martin21620.shutterfly.com/
Neděle 16.5.2010 8:51
tak jsem jako ostatní dostal propozice na F3J v Podhořanech. A abych pravdu řekl, moc se mi tam nechce jet. Podhořany byly vžycky pojem, byla pohoda. Ale jednodenní soutěž, se začátkem v 7.00 hod, konec v 18 hod, bez zajištěného občestvení to celý den lítáš po hubě, nemáš čas se najíst natož si něco uvařit…Ze stejného důvodu bývá slabá účast i v Jenišově. Vžyť soutěže nejsou jen o honbě za výsleky ( u mě už vůbec ne) ale taky o pohodě, která se jaksi z takto uhoněných soutěží vytrácí…Už slyším ty reakce, že jsme zpohodlněli ( asi ano), že dřív bylo nebylo, ale prostě mě ten maratón nějak neláká…
Sobota 15.5.2010 10:13
Mas pravdu Zdenku. Takova nechut. Na jedne strane nic moc vysledky, na druhe to pocasi taky na nalade neprida, do toho nejake povinnosti (prace, rodina) a jak se jeste vse sejde dohromady
. Jinak z Holice mam detailni vysledky kazde rundy. Tak se snad zacatkem tydne k tomu dokopu. Jsou i nejake pekne fotky.