Františku ja vím že v F3J jich je ještě méně jen jsem si myslel že v RC V2 je to o hodně lepší.
Asi opravdu věichni utekli k elektroletům.
M.R.:
Pátek 8.10.2010 13:53
Přepočítaval jsem jich taky dost, mrknu na to sjedu to ještě podle tvýho.
Pavel H:
Pátek 8.10.2010 11:50
Martine, ja vim ze se repre dela jen pro prvni tri mista, ale chyb je tam vic. Porovnej s mym souborem. I nektere vysledkovky byly spatne spocitane a prepocitaval jsem je. Francie se napocita? Viz Tomas Kadlec atd…
AH:
Pátek 8.10.2010 11:39
Martine máš tam malou chybu u mého součtu v žebříčku F3J, asi o 10 míst. Zdravím.
hopasoft:
Pátek 8.10.2010 11:31
Tak oprava, v IE jde stahnout oboji
hopasoft:
Pátek 8.10.2010 11:30
Martine, repre mi nejde stahnout a ve firefioxu ani zebricek. Nedavej do nazvu souboru ceske znaky a mezery.
2 P.K.: Je to tak. Ja te diskuzi jen prihlizim a radeji se neucastnim.
P.K.:
Čtvrtek 7.10.2010 22:29
Pavle je to možné že má odlétané tři a více závodů pouze 23 soutěžících????
Potom nechápu o čem se tu diskutuje když to již létá tak málo lidí.To jsem opravdu netušil.
Na nasich strankach najdete prubezny (asi i castecny, 15 soutezi) zebricek V2jek. Pokud nekdo najdete chybu, nebo mate vysledkovku souteze ktera tam neni, tak dejte prosim vedet at to dame s Martinem nejak dohromady.
2 M.R.: V excelu je nemam. Ale mam jich uz asi 8 prepsanych. Pres vikend budu mit vsech 15 co mam. A jeste z nasi sobotni souteze co bude. Ten excel s prepsanyma soutezema ti dam k dispozici.
JR:
Čtvrtek 7.10.2010 8:30
Prosim, prosim, ja bych taky rad prijel …muzu?
pro Jirka L.
Plne s tebou souhlasim ohledne navyjaku.problem nebyl celou sezonu, tak jedeme dal jako letos.
Petr Š.:
Středa 6.10.2010 21:11
Ahoj,zrovna dnes ráno jsem byl rád že mám v dílně baterii k navijáku,když mi po pěti letech provozu odešla baterka v autě.Jinak do Třebové se zase po letech rád podívám,když počasí dovolí.
Jirka K.:
Středa 6.10.2010 19:51
Předpokládám, že přijedou soutěžící bez přihlášení. Ale pro zajímavost – kdo se chystáte přijet, tak to napište sem do diskuse. Od nás z klubu předpokládám účast 10 soutěžících (Jiří a Tomáš K., Ivo a Jakub L., Jarda T., Zdenek N., Lojza H., Míra H., Pavel K., Věnek B.).
P.K.:
Středa 6.10.2010 19:18
Je jasné že baterky se nevyrábí pro modeláře.Jen si asi nekoupím baterku s kterou budu létat a potom ji strčím do auta.To jako někdo přijede na letiště vymontuje baterku z auta zalétá si a potom ji namontuje zpět???Jestli ano tak to je borec!!!!
AH:
Středa 6.10.2010 18:47
PK: Baterie 12V/62 Ah/ 510 A startovací proud se používá třeba u Felicie 1,9 D. Výrobci je nevyrábějí jen pro pár modelářů!!
MV:Podávat návrh na změnu pravidel nebudu, už jsem to vymyslel jinak. Do propozic k závodu dáme, že se létá na tom co kdo má. Tím se vyřeší případné protesty!!!
Zdravím a diskutovat můžeme na závodech, stejně to k ničemu nevede.
P.K.:
Středa 6.10.2010 18:26
Přijedu ja a Honza tak to už máte 6 přihlášených
M.R.:
Středa 6.10.2010 18:12
Pro pavla H.
Pavle asi nemáš ty výsledkovky V2 v excelu vid?
Jirka K.:
Středa 6.10.2010 17:58
Doufejme, že bude nějaké přijatelné počasí. Už se přihlásili čtyři soutěžící z Náchoda. Říkali jsme si, že to bude malá soutěž, ale asi přijede dost soutěžících. Jsem zvědav jaké to bude, zas jednou v ČT na letišti. Snad bude foukat po ploše a né kolmo. To je vždy problém s přistáním. Chtěli by jsme to zvládnout na tři startoviště.
P.K.:
Středa 6.10.2010 17:33
Cena navijáku se startérem z Avie je poloviční ale o to víc poblémů bylo ho zprovoznit aby vše chodilo jak má.
Jestli nemám problém nalétat 7 minut z F3B navijáku zjistíme za týden u vás.
Už se těšim,snad závody budou.
m.v.:
Středa 6.10.2010 17:31
2 AH: Jste clenem SMCR, takze ten navrh podat muzete Otazka je, jestli to je dobry a promysleny navrh nebo opet jenom strileni od boku …..
BTW: Co budete rikat az se ozvou ti, co maji jeste slabsi navijaky nez F3B spec, ze ted pro ne nema cenu na V2 jezdit? A ze se nekdo takovy ozve, si muzete byt jisty
Jirka K.:
Středa 6.10.2010 17:05
Nejméně prvních deset to nalétá ať má výěku 130m nebo 170m. U těch nejlepších vždy rozhoduje přistání plus rozpočet.
Jirka L: Vše se může nechat jak je jen do té doby, až se najde někdo, kdo podá protest. Který za stávajících pravidel bude oprávněný.
Možná jsou i modeláři, kteří nejedou na soutěž protože nemají naviják podle pravidel.
P.K.: Zajímal by mne cenový rozdíl tvých navijáků. Pavle tobě bude vadit, když bude někdo o 20m výše? Já myslím, že nemáš problém těch 7min.nalétat na navijáku F3B.
Jirka L:
Středa 6.10.2010 15:55
A co takhle to nechat jak to bylo a létat tak jako letos…Co kdo přiveze, s tím letí. Neslyšel jsem za celou sezónu názor, že by někdo vyhrál, protože měl silnější naviják. A za sebe bych se na silnějším i bál, že zlomím éro. A pokud někdy přijedou béčkaři s pevnějším letadlem, stejně mají naviják podle specifikace…takže proč z toho dělat zbytečně vědu. Nehledejme problémy a věnujme prodrbaný čas raději létání.
P.K.:
Středa 6.10.2010 15:43
Mám dva navijáky.Jeden podle pravidel a druhý ze startéru Avie.Rozdíl je hodně velký.S Avii udělám mnohem větší výšku.Proto jsem zastáncem přesné specifikace navijáku.Pokud by se zrušila mohlo by se také zrušit pravidlo že délka silonu pro ruční vlek má být max. 150m.
K baterii:on někdo používá baterku k navijáku ještě někde jinde?????Kde???
AH:
Středa 6.10.2010 9:30
Poslední k navijákům: Kdo tady říkal, že ty doma vyráběné jsou méně výkonné. Možná ty s motorem ze starteru Škoda a ty jsem viděl jen u Höfrových. Ostatní mají motory daleko výkonější (záleží na jejich stavu) Žuk 1,5 kW, Bucegi 2,2 kW, Avia 3 kW. Podobné motory jaké používáme jsou u starteru Žiguli. O rozdílnosti výkonu by mohl mluvit P.K. který má zkušenosti se startérem z Avie.
Touto diskuzí jsme se dostali mimo to podstatné, zjednodušit pravidla. To samé platí o bateriích.
Přeci si nebudem kupovat baterie na 5 závodů a potom co s ní??? V autech tento typ se moc nepoužívá a měření je v polních podmínkách nemožné!!!!
Zdravím diskutující a kdo podá ten návrch na zrušení nesmyslných specifikací, já to být nemůžu.
m.v.:
Úterý 5.10.2010 21:20
2 AH: Ano, ucinnost prevodovkovych starteru bude vetsi, takze jejich “elektricka” specifikace, aby mely stejny vykon, bude jina. Kazdopadne, ten, kdo predlozi srovnatelnou specifikaci, bude mit na F3b zavodech pomnik
Navrhoval bych nejdrive zjistit, jak na tom ty “samodomo” navijaky doopravdy jsou. Tipuju, ze vykonnejsi nez F3B spec. jich moc nebude (a ty nebude problem predradnikem upravit).
Pokud jde jen o ten klestak, tak ho klidne koupim. Konec koncu, jsem preci, jako clen lobbysticke kliky vyrobcu F3J modelu, kteri uspesne zamitli vas navrh na vlekani v jednom, ted diky tomu silene ve vate, takze si to muzu dovolit
AH:
Úterý 5.10.2010 19:25
Ještě pro Michala: Startery bez převodovky a s převodovkou je velký rozdíl. Výkon starterů s převodovkou je vyhnán otáčkami a odběr proudu je úplně jinde, daleko menší. Takže náhrada stávajících je záležitost hodně času a zkoušek.
Jinak by se už používaly.
Zdravím.
Pátek 8.10.2010 17:27
Františku ja vím že v F3J jich je ještě méně jen jsem si myslel že v RC V2 je to o hodně lepší.
Asi opravdu věichni utekli k elektroletům.
Pátek 8.10.2010 13:53
Přepočítaval jsem jich taky dost, mrknu na to sjedu to ještě podle tvýho.
Pátek 8.10.2010 11:50
Martine, ja vim ze se repre dela jen pro prvni tri mista, ale chyb je tam vic. Porovnej s mym souborem. I nektere vysledkovky byly spatne spocitane a prepocitaval jsem je. Francie se napocita? Viz Tomas Kadlec atd…
Pátek 8.10.2010 11:39
Martine máš tam malou chybu u mého součtu v žebříčku F3J, asi o 10 míst. Zdravím.
Pátek 8.10.2010 11:31
Tak oprava, v IE jde stahnout oboji
Pátek 8.10.2010 11:30
Martine, repre mi nejde stahnout a ve firefioxu ani zebricek. Nedavej do nazvu souboru ceske znaky a mezery.
Pátek 8.10.2010 11:23
Aktualizovaný Repre 2011 a ČR žebříček na stránce
http://martin21620.shutterfly.com/
Prosím o shlédnutí a případné nesrovnalosti hlásit.
Rád opravím
Pátek 8.10.2010 11:15
pro P.H.
Diky Pavle,
Budu ti vděčnej
Běhěm tohodle měsíce bych to chtěl všechno odevzdat.
Čtvrtek 7.10.2010 23:05
Pro P.K. Víš o čem mluvíš? Víš kolik soutěžících v F3J má více než 2 soutěže ??? Já to vím !!
Čtvrtek 7.10.2010 22:43
2 P.K.: Je to tak. Ja te diskuzi jen prihlizim a radeji se neucastnim.
Čtvrtek 7.10.2010 22:29
Pavle je to možné že má odlétané tři a více závodů pouze 23 soutěžících????
Potom nechápu o čem se tu diskutuje když to již létá tak málo lidí.To jsem opravdu netušil.
Čtvrtek 7.10.2010 22:16
Na nasich strankach najdete prubezny (asi i castecny, 15 soutezi) zebricek V2jek. Pokud nekdo najdete chybu, nebo mate vysledkovku souteze ktera tam neni, tak dejte prosim vedet at to dame s Martinem nejak dohromady.
Čtvrtek 7.10.2010 19:11
2 Jirka K.: Pokud jeste nekoho z Ostravy sezenu a ukecam, tak na soutez prijedem. Tatka ne, ma volby.
Čtvrtek 7.10.2010 19:09
2 M.R.: V excelu je nemam. Ale mam jich uz asi 8 prepsanych. Pres vikend budu mit vsech 15 co mam. A jeste z nasi sobotni souteze co bude. Ten excel s prepsanyma soutezema ti dam k dispozici.
Čtvrtek 7.10.2010 8:30
Prosim, prosim, ja bych taky rad prijel …muzu?
pro Jirka L.
Plne s tebou souhlasim ohledne navyjaku.problem nebyl celou sezonu, tak jedeme dal jako letos.
Středa 6.10.2010 21:11
Ahoj,zrovna dnes ráno jsem byl rád že mám v dílně baterii k navijáku,když mi po pěti letech provozu odešla baterka v autě.Jinak do Třebové se zase po letech rád podívám,když počasí dovolí.
Středa 6.10.2010 19:51
Předpokládám, že přijedou soutěžící bez přihlášení. Ale pro zajímavost – kdo se chystáte přijet, tak to napište sem do diskuse. Od nás z klubu předpokládám účast 10 soutěžících (Jiří a Tomáš K., Ivo a Jakub L., Jarda T., Zdenek N., Lojza H., Míra H., Pavel K., Věnek B.).
Středa 6.10.2010 19:18
Je jasné že baterky se nevyrábí pro modeláře.Jen si asi nekoupím baterku s kterou budu létat a potom ji strčím do auta.To jako někdo přijede na letiště vymontuje baterku z auta zalétá si a potom ji namontuje zpět???Jestli ano tak to je borec!!!!
Středa 6.10.2010 18:47
PK: Baterie 12V/62 Ah/ 510 A startovací proud se používá třeba u Felicie 1,9 D. Výrobci je nevyrábějí jen pro pár modelářů!!
MV:Podávat návrh na změnu pravidel nebudu, už jsem to vymyslel jinak. Do propozic k závodu dáme, že se létá na tom co kdo má. Tím se vyřeší případné protesty!!!
Zdravím a diskutovat můžeme na závodech, stejně to k ničemu nevede.
Středa 6.10.2010 18:26
Přijedu ja a Honza tak to už máte 6 přihlášených
Středa 6.10.2010 18:12
Pro pavla H.
Pavle asi nemáš ty výsledkovky V2 v excelu vid?
Středa 6.10.2010 17:58
Doufejme, že bude nějaké přijatelné počasí. Už se přihlásili čtyři soutěžící z Náchoda. Říkali jsme si, že to bude malá soutěž, ale asi přijede dost soutěžících. Jsem zvědav jaké to bude, zas jednou v ČT na letišti. Snad bude foukat po ploše a né kolmo. To je vždy problém s přistáním. Chtěli by jsme to zvládnout na tři startoviště.
Středa 6.10.2010 17:33
Cena navijáku se startérem z Avie je poloviční ale o to víc poblémů bylo ho zprovoznit aby vše chodilo jak má.

Jestli nemám problém nalétat 7 minut z F3B navijáku zjistíme za týden u vás.
Už se těšim,snad závody budou.
Středa 6.10.2010 17:31
2 AH: Jste clenem SMCR, takze ten navrh podat muzete
Otazka je, jestli to je dobry a promysleny navrh nebo opet jenom strileni od boku …..
BTW: Co budete rikat az se ozvou ti, co maji jeste slabsi navijaky nez F3B spec, ze ted pro ne nema cenu na V2 jezdit? A ze se nekdo takovy ozve, si muzete byt jisty
Středa 6.10.2010 17:05
Nejméně prvních deset to nalétá ať má výěku 130m nebo 170m. U těch nejlepších vždy rozhoduje přistání plus rozpočet.
Jirka L: Vše se může nechat jak je jen do té doby, až se najde někdo, kdo podá protest. Který za stávajících pravidel bude oprávněný.
Možná jsou i modeláři, kteří nejedou na soutěž protože nemají naviják podle pravidel.
P.K.: Zajímal by mne cenový rozdíl tvých navijáků. Pavle tobě bude vadit, když bude někdo o 20m výše? Já myslím, že nemáš problém těch 7min.nalétat na navijáku F3B.
Středa 6.10.2010 15:55
A co takhle to nechat jak to bylo a létat tak jako letos…Co kdo přiveze, s tím letí. Neslyšel jsem za celou sezónu názor, že by někdo vyhrál, protože měl silnější naviják. A za sebe bych se na silnějším i bál, že zlomím éro. A pokud někdy přijedou béčkaři s pevnějším letadlem, stejně mají naviják podle specifikace…takže proč z toho dělat zbytečně vědu. Nehledejme problémy a věnujme prodrbaný čas raději létání.
Středa 6.10.2010 15:43
Mám dva navijáky.Jeden podle pravidel a druhý ze startéru Avie.Rozdíl je hodně velký.S Avii udělám mnohem větší výšku.Proto jsem zastáncem přesné specifikace navijáku.Pokud by se zrušila mohlo by se také zrušit pravidlo že délka silonu pro ruční vlek má být max. 150m.
K baterii:on někdo používá baterku k navijáku ještě někde jinde?????Kde???
Středa 6.10.2010 9:30
Poslední k navijákům: Kdo tady říkal, že ty doma vyráběné jsou méně výkonné. Možná ty s motorem ze starteru Škoda a ty jsem viděl jen u Höfrových. Ostatní mají motory daleko výkonější (záleží na jejich stavu) Žuk 1,5 kW, Bucegi 2,2 kW, Avia 3 kW. Podobné motory jaké používáme jsou u starteru Žiguli. O rozdílnosti výkonu by mohl mluvit P.K. který má zkušenosti se startérem z Avie.
Touto diskuzí jsme se dostali mimo to podstatné, zjednodušit pravidla. To samé platí o bateriích.
Přeci si nebudem kupovat baterie na 5 závodů a potom co s ní??? V autech tento typ se moc nepoužívá a měření je v polních podmínkách nemožné!!!!
Zdravím diskutující a kdo podá ten návrch na zrušení nesmyslných specifikací, já to být nemůžu.
Úterý 5.10.2010 21:20
2 AH: Ano, ucinnost prevodovkovych starteru bude vetsi, takze jejich “elektricka” specifikace, aby mely stejny vykon, bude jina. Kazdopadne, ten, kdo predlozi srovnatelnou specifikaci, bude mit na F3b zavodech pomnik
Navrhoval bych nejdrive zjistit, jak na tom ty “samodomo” navijaky doopravdy jsou. Tipuju, ze vykonnejsi nez F3B spec. jich moc nebude (a ty nebude problem predradnikem upravit).
Pokud jde jen o ten klestak, tak ho klidne koupim. Konec koncu, jsem preci, jako clen lobbysticke kliky vyrobcu F3J modelu, kteri uspesne zamitli vas navrh na vlekani v jednom, ted diky tomu silene ve vate, takze si to muzu dovolit
Úterý 5.10.2010 19:25
Ještě pro Michala: Startery bez převodovky a s převodovkou je velký rozdíl. Výkon starterů s převodovkou je vyhnán otáčkami a odběr proudu je úplně jinde, daleko menší. Takže náhrada stávajících je záležitost hodně času a zkoušek.
Jinak by se už používaly.
Zdravím.