pro M.V.:
to proto, že nepoužívá baterii schválenou pro navijáky…
m.v.:
Čtvrtek 6.10.2011 1:05
2 Ivo L.:
BTW: Dej si do Google prekladace (cz-angl) a pust si poslech : Jak startuje škodovka v zimě. vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv. vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv. vvvvvv. vvvvv
m.v.:
Středa 5.10.2011 20:48
2 Jirka K: Mozna ti uniklo, ze treba Wurts nebo Perkins jsou mistri sveta F3B…. Mozna ti uniklo, ze v na MS Ivancicich byl Fusino 8 (vsichni do 15. mista) a v teamech byli tesne 4!
2 Martin R.: Navijaky jsou urcite spravna cesta. Jen ta forma “testu” mi prisla dost nestastna, minimalne se tim promarnila jedna sance, jak do F3J prilakat treba prave F3B-ckare…
P.K.:
Středa 5.10.2011 20:30
Martine rozhodnutí bylo kolektivní a 100% jednotné pilotů jednoho výrobce.
Rozhodnutí kolektivní a 100% jednotné pilotů jíných letadel může být jiné.Otestované to mají i jinde ale za horšího počasí a s jiným výsledkem.
Ještě bych se tě chtěl zeptat ty si naviják pořídíš?
Martin R:
Středa 5.10.2011 19:25
pro M.V.
V sobotu byla na souťěži přítomna téměř celá špička F3J včetně minulých i stávajících reprezentatntů.
Nedovedu si představit kdo jiný by něco takového měl zkoušet.
Co se týče rozhodnutí navijáku v F3J, bylo kolektivní a 100% jednotné.
Příští sezona bude testovacím rokem, na konci sezony se opět sejdeme, řekneme si pro a proti a uvidíme jak budeme pokračovat dále.
Především by toto rozhodnutí mělo přilákat nové i stávající tváře, kterým se nechtělo chodit na závody s ručním vlekem.
Osobně si slibuji také účast pilotů F3B.
Příští sezona vše ukáže
Jirka K.:
Středa 5.10.2011 16:41
Nevím jaké mají zkušenosti piloti F3B s hromadným startem na navijáku. Pokud jsem to viděl, tak to byl start, kde by nikdo jiný v té chvíli startovat nemohl.
Ivo Lžičař:
Středa 5.10.2011 15:04
hyvä, paras suomalainen
m.v.:
Středa 5.10.2011 14:31
Kun haluat jotain minulle, puhu minulle suomea!
Ivo Lžičař:
Středa 5.10.2011 14:02
Ki beszél itt? Sajnos nem értem a magyarom.
m.v.:
Středa 5.10.2011 12:37
Hmmm, pokud to mel byt testovaci zavod pro naslednou upravu pravidel, tak to chtelo pozvat piloty, kteri maji podstatne vetsi zkusenosti s ostrym souteznim pouzivanim navijaku. Mezi F3B piloty je jich dost a maji zkusenosti i s F3J. Ale bohuzel pousteji letadelka od jineho vyrobce….
B.M.:
Sobota 1.10.2011 21:38
Ahojte F3J piloti
Srdečne Vás chcem všetkých pozvať 15.10. na súťaž FAI F5J ktorá sa uskotoční na klubovom letisku Dubnica nad Vahom , viac info na http://www.f5j.sk .
O co vo FAI F5J ide:
v podstate je to F3J s motorom kde sú merané nasledovné veličiny , čas a pristátie / tak ako o f3j / + meranie maximálnej výšky po vypnutí motoru po dobu 10 SEC , za každý 1 meter pod 200m sa prirátava +1bod za každý 1 meter nad 200m sa odrátava -3bod . Nerozhoduje výkon motoru , pohonná jednotka vychádza velmi lacno . Do budúcna je to zrejme riešenie pre F3J .
Ahoj Jaro aj ostatní.
Já si myslím, že jít cestou snižování kvality mezinárodních-eurotour soutěží není nejlepší cesta.Mčla by to být prestižní záležitost pořadatele, nemyslím, že by měl doplácet náklady z vlastní kapsy, ale taky si z toho nedělat zlatej důl. Pro dvoudenní závod ET by měla být podmínkou určitá kvalita a uroven a myslím, že i podmínka odlétání min.8 letů, pokud proti tomu nejsou objektivní důvody, počasí, nepředvídaná událost a pod. Já osobně nejezdím třeba do Francie, nyní k tomu přibude i Itálie. Na to abych jel stovky km na dvoudenní soutěž ET a pak si 4-5x zaletěl a navíc si to sám změřil, ne děkuji, nechci. To každá naše národní”poutovka” má vyšší uroven.
košťan:
Pátek 23.9.2011 20:34
Nazdar priatelia.
Prečítal som si komentár Lojza o Italii. Vôbec som nebol prekvapený jeho skúsenosťou s pretekmi v Lodi. Ja som tam bol loni a zažil som tu talianskú benevolentnosť. A nie len mi ale aj ostatný, čo sa tento rok prejavilo aj takou nízkou účasťou.
Ja som už tento rok bol na vážkach ako dalej to chcú utiahnúť poriadatelia od Vas aj so Slovenska. Ked som vlani oponoval Kolbovi, že aké mame naklady na poriadenie mi a aké majú na západe, a či ide aj nejako riešiť a kompezovaž, tak mi odpovedal že to je náš problem.
Preto navrhujem už sa poriadne zamyslieť usporiadateľom z 4iech a Slovenska, aby sme neboli také “dojné kravay” pre zapadnárov. Ved štartovné je všade už rovnaké, poplatky do Eurotouru tiež tak prečo by sme mali týmto ustupovať pred ostatnými poriadateľmi. U nas na Slovensku sa nám nepočítajú výsledky súťaže do nominácie reprezentácie, ak tam nie sú časomerači. Preto si vyberáme kde pôjdeme.
Všetci hovoria, že naše spoločné súťaže po stránke technickej sú najlepšie. Prečo? Lebo sem si chodia pretekari lebediť – majú stravu zdarma, majú časomeračov, takže sú spokojný ale všetky útraty idú na poriadateľa súťaže.
Takže pánove preberme sa a budme už ” tiež normálne podnikavý” ako ostatný.
Jaro
Vážení modeláři,
dovoluji si Vás oslovit s nabídkou leteckých a modelářských překližek, které prodávám ve svém skladu dřevařských materiálů v Rychnově nad Kněžnou. Můj sortiment je následující: Tloušťky: 0,4 – 0,6 – 0,8 -1,0 – 1,2 – 1,5 -2,0 – 2,5 – 3,0 – 3,5 – 4,0 – 5,0 – 6,0 – 8,0 – 10,0 – 12,0 mm
Formáty: 155 x 155cm , 122 x 122cm, 150 x 150cm
Překližky je možné zasílat zásilkovou službou. Pro jakékoliv informace volejte 775370456
Franta H:
Středa 14.9.2011 22:24
Přátelé, na stránkách LMK Dolní Lhota je zveřejněna 1. verze navrhovaných termínů vybraných soutěží pro rok 2012. Je tam zveřejněn přehled výsledků M-S seriálu RC-V2 (vítěz Nemček L. z MK Martin) a výsledkovky z dvoudenky RC-V2 LMK Dolní Lhota.
AH:
Úterý 13.9.2011 10:38
A co fotky???? Bylo tam dost zajímavých momentů.
Zdravím.
Ivo Lžičař:
Pondělí 12.9.2011 7:44
Výsledky z RC V2 z Lanškrouna – Sázavy jsou v sekci SOUTĚŽE…
P.K.:
Čtvrtek 8.9.2011 17:55
Přijedem oba,poslal jsem vám přihlášku,ale jestli se to bude létat na poli,tak se těš!!!!!
Jirka K.:
Čtvrtek 8.9.2011 11:55
P.K.: Ty přijedeš? A co Honza L.?
AH:
Středa 7.9.2011 19:31
Do Sázavy přijedou i Minařík a Vitásek z Holíče.
Dnes se přihlásili.
T.K.:
Středa 7.9.2011 17:03
Sorry vypadlo mi slovo “někdo”
T.K.:
Středa 7.9.2011 17:02
Ahoj Jirko a Lojzo. Pokud bude chtít v Lanškrouně vlekat ručně, tak nás s Ferdou dej k nim. Díky
Jirka K.:
Středa 7.9.2011 11:51
Je to protierozní pás. Travnatý.
AH:
Středa 7.9.2011 8:37
PK.
Na letišti u hospody.
Přijeď.
P.K.:
Úterý 6.9.2011 21:00
Chtěl bych se zeptat,na mapě to není vidět,soutěž se bude létat na poli nebo na louce????
miho:
Úterý 6.9.2011 4:10
Horák Pospíšil Svoboda Vágner Beran Hrabáček
Jirka K.:
Pondělí 5.9.2011 17:52
Kdo se chystáte přijet na soutěž 10 a 11 do Sázavy u Lanškrouna dejte vědět, ať máme nějaký přehled kolik nás bude létat. Díky.
Jirka K.:
Středa 31.8.2011 12:38
V aktualitách jsou propozice na soutěže 10 a 11.9. Létat se bude v obci Sázava (u Lanškrouna).
Čtvrtek 6.10.2011 10:08
pro M.V.:
to proto, že nepoužívá baterii schválenou pro navijáky…
Čtvrtek 6.10.2011 1:05
2 Ivo L.:
BTW: Dej si do Google prekladace (cz-angl) a pust si poslech : Jak startuje škodovka v zimě. vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv. vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv. vvvvvv. vvvvv
Středa 5.10.2011 20:48
2 Jirka K: Mozna ti uniklo, ze treba Wurts nebo Perkins jsou mistri sveta F3B…. Mozna ti uniklo, ze v na MS Ivancicich byl Fusino 8 (vsichni do 15. mista) a v teamech byli tesne 4!
2 Martin R.: Navijaky jsou urcite spravna cesta. Jen ta forma “testu” mi prisla dost nestastna, minimalne se tim promarnila jedna sance, jak do F3J prilakat treba prave F3B-ckare…
Středa 5.10.2011 20:30
Martine rozhodnutí bylo kolektivní a 100% jednotné pilotů jednoho výrobce.
Rozhodnutí kolektivní a 100% jednotné pilotů jíných letadel může být jiné.Otestované to mají i jinde ale za horšího počasí a s jiným výsledkem.
Ještě bych se tě chtěl zeptat ty si naviják pořídíš?
Středa 5.10.2011 19:25
pro M.V.
V sobotu byla na souťěži přítomna téměř celá špička F3J včetně minulých i stávajících reprezentatntů.
Nedovedu si představit kdo jiný by něco takového měl zkoušet.
Co se týče rozhodnutí navijáku v F3J, bylo kolektivní a 100% jednotné.
Příští sezona bude testovacím rokem, na konci sezony se opět sejdeme, řekneme si pro a proti a uvidíme jak budeme pokračovat dále.
Především by toto rozhodnutí mělo přilákat nové i stávající tváře, kterým se nechtělo chodit na závody s ručním vlekem.
Osobně si slibuji také účast pilotů F3B.
Příští sezona vše ukáže
Středa 5.10.2011 16:41
Nevím jaké mají zkušenosti piloti F3B s hromadným startem na navijáku. Pokud jsem to viděl, tak to byl start, kde by nikdo jiný v té chvíli startovat nemohl.
Středa 5.10.2011 15:04
hyvä, paras suomalainen
Středa 5.10.2011 14:31
Kun haluat jotain minulle, puhu minulle suomea!
Středa 5.10.2011 14:02
Ki beszél itt? Sajnos nem értem a magyarom.
Středa 5.10.2011 12:37
Hmmm, pokud to mel byt testovaci zavod pro naslednou upravu pravidel, tak to chtelo pozvat piloty, kteri maji podstatne vetsi zkusenosti s ostrym souteznim pouzivanim navijaku. Mezi F3B piloty je jich dost a maji zkusenosti i s F3J. Ale bohuzel pousteji letadelka od jineho vyrobce….
Sobota 1.10.2011 21:38
Ahojte F3J piloti
Srdečne Vás chcem všetkých pozvať 15.10. na súťaž FAI F5J ktorá sa uskotoční na klubovom letisku Dubnica nad Vahom , viac info na http://www.f5j.sk .
O co vo FAI F5J ide:
v podstate je to F3J s motorom kde sú merané nasledovné veličiny , čas a pristátie / tak ako o f3j / + meranie maximálnej výšky po vypnutí motoru po dobu 10 SEC , za každý 1 meter pod 200m sa prirátava +1bod za každý 1 meter nad 200m sa odrátava -3bod . Nerozhoduje výkon motoru , pohonná jednotka vychádza velmi lacno . Do budúcna je to zrejme riešenie pre F3J .
Ak vás to zaujme,dalšie info Vám rád dodám .
S pozdravom
Bohuslav Majerčík
Čtvrtek 29.9.2011 14:42
http://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/245912-muz-chtel-na-pentagon-zautocit-modelem-stihacky.html?ref=boxE
Úterý 27.9.2011 8:03
Ahoj Jaro aj ostatní.
Já si myslím, že jít cestou snižování kvality mezinárodních-eurotour soutěží není nejlepší cesta.Mčla by to být prestižní záležitost pořadatele, nemyslím, že by měl doplácet náklady z vlastní kapsy, ale taky si z toho nedělat zlatej důl. Pro dvoudenní závod ET by měla být podmínkou určitá kvalita a uroven a myslím, že i podmínka odlétání min.8 letů, pokud proti tomu nejsou objektivní důvody, počasí, nepředvídaná událost a pod. Já osobně nejezdím třeba do Francie, nyní k tomu přibude i Itálie. Na to abych jel stovky km na dvoudenní soutěž ET a pak si 4-5x zaletěl a navíc si to sám změřil, ne děkuji, nechci. To každá naše národní”poutovka” má vyšší uroven.
Pátek 23.9.2011 20:34
Nazdar priatelia.
Prečítal som si komentár Lojza o Italii. Vôbec som nebol prekvapený jeho skúsenosťou s pretekmi v Lodi. Ja som tam bol loni a zažil som tu talianskú benevolentnosť. A nie len mi ale aj ostatný, čo sa tento rok prejavilo aj takou nízkou účasťou.
Ja som už tento rok bol na vážkach ako dalej to chcú utiahnúť poriadatelia od Vas aj so Slovenska. Ked som vlani oponoval Kolbovi, že aké mame naklady na poriadenie mi a aké majú na západe, a či ide aj nejako riešiť a kompezovaž, tak mi odpovedal že to je náš problem.
Preto navrhujem už sa poriadne zamyslieť usporiadateľom z 4iech a Slovenska, aby sme neboli také “dojné kravay” pre zapadnárov. Ved štartovné je všade už rovnaké, poplatky do Eurotouru tiež tak prečo by sme mali týmto ustupovať pred ostatnými poriadateľmi. U nas na Slovensku sa nám nepočítajú výsledky súťaže do nominácie reprezentácie, ak tam nie sú časomerači. Preto si vyberáme kde pôjdeme.
Všetci hovoria, že naše spoločné súťaže po stránke technickej sú najlepšie. Prečo? Lebo sem si chodia pretekari lebediť – majú stravu zdarma, majú časomeračov, takže sú spokojný ale všetky útraty idú na poriadateľa súťaže.
Takže pánove preberme sa a budme už ” tiež normálne podnikavý” ako ostatný.
Jaro
Pondělí 19.9.2011 19:16
Vážení modeláři,
dovoluji si Vás oslovit s nabídkou leteckých a modelářských překližek, které prodávám ve svém skladu dřevařských materiálů v Rychnově nad Kněžnou. Můj sortiment je následující: Tloušťky: 0,4 – 0,6 – 0,8 -1,0 – 1,2 – 1,5 -2,0 – 2,5 – 3,0 – 3,5 – 4,0 – 5,0 – 6,0 – 8,0 – 10,0 – 12,0 mm
Formáty: 155 x 155cm , 122 x 122cm, 150 x 150cm
Překližky je možné zasílat zásilkovou službou. Pro jakékoliv informace volejte 775370456
Středa 14.9.2011 22:24
Přátelé, na stránkách LMK Dolní Lhota je zveřejněna 1. verze navrhovaných termínů vybraných soutěží pro rok 2012. Je tam zveřejněn přehled výsledků M-S seriálu RC-V2 (vítěz Nemček L. z MK Martin) a výsledkovky z dvoudenky RC-V2 LMK Dolní Lhota.
Úterý 13.9.2011 10:38
A co fotky???? Bylo tam dost zajímavých momentů.
Zdravím.
Pondělí 12.9.2011 7:44
Výsledky z RC V2 z Lanškrouna – Sázavy jsou v sekci SOUTĚŽE…
Čtvrtek 8.9.2011 17:55
Přijedem oba,poslal jsem vám přihlášku,ale jestli se to bude létat na poli,tak se těš!!!!!
Čtvrtek 8.9.2011 11:55
P.K.: Ty přijedeš? A co Honza L.?
Středa 7.9.2011 19:31
Do Sázavy přijedou i Minařík a Vitásek z Holíče.
Dnes se přihlásili.
Středa 7.9.2011 17:03
Sorry vypadlo mi slovo “někdo”
Středa 7.9.2011 17:02
Ahoj Jirko a Lojzo. Pokud bude chtít v Lanškrouně vlekat ručně, tak nás s Ferdou dej k nim. Díky
Středa 7.9.2011 11:51
Je to protierozní pás. Travnatý.
Středa 7.9.2011 8:37
PK.
Na letišti u hospody.
Přijeď.
Úterý 6.9.2011 21:00
Chtěl bych se zeptat,na mapě to není vidět,soutěž se bude létat na poli nebo na louce????
Úterý 6.9.2011 4:10
Horák Pospíšil Svoboda Vágner Beran Hrabáček
Pondělí 5.9.2011 17:52
Kdo se chystáte přijet na soutěž 10 a 11 do Sázavy u Lanškrouna dejte vědět, ať máme nějaký přehled kolik nás bude létat. Díky.
Středa 31.8.2011 12:38
V aktualitách jsou propozice na soutěže 10 a 11.9. Létat se bude v obci Sázava (u Lanškrouna).
Úterý 30.8.2011 15:42
Pěkně jsi to Jirko napsal,tak nějak to asi je.