Diskuse

Úterý
21.4.2009
Zpět
  • Ivo Lžičař:

    pro M.V.:
    to proto, že nepoužívá baterii schválenou pro navijáky…

  • m.v.:

    2 Ivo L.:
    BTW: Dej si do Google prekladace (cz-angl) a pust si poslech : Jak startuje škodovka v zimě. vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv. vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv. vvvvvv. vvvvv

  • m.v.:

    2 Jirka K: Mozna ti uniklo, ze treba Wurts nebo Perkins jsou mistri sveta F3B…. Mozna ti uniklo, ze v na MS Ivancicich byl Fusino 8 (vsichni do 15. mista) a v teamech byli tesne 4!

    2 Martin R.: Navijaky jsou urcite spravna cesta. Jen ta forma “testu” mi prisla dost nestastna, minimalne se tim promarnila jedna sance, jak do F3J prilakat treba prave F3B-ckare…

  • P.K.:

    Martine rozhodnutí bylo kolektivní a 100% jednotné pilotů jednoho výrobce.
    Rozhodnutí kolektivní a 100% jednotné pilotů jíných letadel může být jiné.Otestované to mají i jinde ale za horšího počasí a s jiným výsledkem.
    Ještě bych se tě chtěl zeptat ty si naviják pořídíš?

  • Martin R:

    pro M.V.
    V sobotu byla na souťěži přítomna téměř celá špička F3J včetně minulých i stávajících reprezentatntů.
    Nedovedu si představit kdo jiný by něco takového měl zkoušet.

    Co se týče rozhodnutí navijáku v F3J, bylo kolektivní a 100% jednotné.
    Příští sezona bude testovacím rokem, na konci sezony se opět sejdeme, řekneme si pro a proti a uvidíme jak budeme pokračovat dále.
    Především by toto rozhodnutí mělo přilákat nové i stávající tváře, kterým se nechtělo chodit na závody s ručním vlekem.
    Osobně si slibuji také účast pilotů F3B.

    Příští sezona vše ukáže

  • Jirka K.:

    Nevím jaké mají zkušenosti piloti F3B s hromadným startem na navijáku. Pokud jsem to viděl, tak to byl start, kde by nikdo jiný v té chvíli startovat nemohl.

  • Ivo Lžičař:

    hyvä, paras suomalainen

  • m.v.:

    Kun haluat jotain minulle, puhu minulle suomea! ;-)

  • Ivo Lžičař:

    Ki beszél itt? Sajnos nem értem a magyarom.

  • m.v.:

    Hmmm, pokud to mel byt testovaci zavod pro naslednou upravu pravidel, tak to chtelo pozvat piloty, kteri maji podstatne vetsi zkusenosti s ostrym souteznim pouzivanim navijaku. Mezi F3B piloty je jich dost a maji zkusenosti i s F3J. Ale bohuzel pousteji letadelka od jineho vyrobce….

  • B.M.:

    Ahojte F3J piloti

    Srdečne Vás chcem všetkých pozvať 15.10. na súťaž FAI F5J ktorá sa uskotoční na klubovom letisku Dubnica nad Vahom , viac info na http://www.f5j.sk .

    O co vo FAI F5J ide:
    v podstate je to F3J s motorom kde sú merané nasledovné veličiny , čas a pristátie / tak ako o f3j / + meranie maximálnej výšky po vypnutí motoru po dobu 10 SEC , za každý 1 meter pod 200m sa prirátava +1bod za každý 1 meter nad 200m sa odrátava -3bod . Nerozhoduje výkon motoru , pohonná jednotka vychádza velmi lacno . Do budúcna je to zrejme riešenie pre F3J .

    Ak vás to zaujme,dalšie info Vám rád dodám .

    S pozdravom

    Bohuslav Majerčík

  • m.v.:

    http://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/245912-muz-chtel-na-pentagon-zautocit-modelem-stihacky.html?ref=boxE

  • JR:

    Ahoj Jaro aj ostatní.
    Já si myslím, že jít cestou snižování kvality mezinárodních-eurotour soutěží není nejlepší cesta.Mčla by to být prestižní záležitost pořadatele, nemyslím, že by měl doplácet náklady z vlastní kapsy, ale taky si z toho nedělat zlatej důl. Pro dvoudenní závod ET by měla být podmínkou určitá kvalita a uroven a myslím, že i podmínka odlétání min.8 letů, pokud proti tomu nejsou objektivní důvody, počasí, nepředvídaná událost a pod. Já osobně nejezdím třeba do Francie, nyní k tomu přibude i Itálie. Na to abych jel stovky km na dvoudenní soutěž ET a pak si 4-5x zaletěl a navíc si to sám změřil, ne děkuji, nechci. To každá naše národní”poutovka” má vyšší uroven.

  • košťan:

    Nazdar priatelia.
    Prečítal som si komentár Lojza o Italii. Vôbec som nebol prekvapený jeho skúsenosťou s pretekmi v Lodi. Ja som tam bol loni a zažil som tu talianskú benevolentnosť. A nie len mi ale aj ostatný, čo sa tento rok prejavilo aj takou nízkou účasťou.
    Ja som už tento rok bol na vážkach ako dalej to chcú utiahnúť poriadatelia od Vas aj so Slovenska. Ked som vlani oponoval Kolbovi, že aké mame naklady na poriadenie mi a aké majú na západe, a či ide aj nejako riešiť a kompezovaž, tak mi odpovedal že to je náš problem.
    Preto navrhujem už sa poriadne zamyslieť usporiadateľom z 4iech a Slovenska, aby sme neboli také “dojné kravay” pre zapadnárov. Ved štartovné je všade už rovnaké, poplatky do Eurotouru tiež tak prečo by sme mali týmto ustupovať pred ostatnými poriadateľmi. U nas na Slovensku sa nám nepočítajú výsledky súťaže do nominácie reprezentácie, ak tam nie sú časomerači. Preto si vyberáme kde pôjdeme.
    Všetci hovoria, že naše spoločné súťaže po stránke technickej sú najlepšie. Prečo? Lebo sem si chodia pretekari lebediť – majú stravu zdarma, majú časomeračov, takže sú spokojný ale všetky útraty idú na poriadateľa súťaže.
    Takže pánove preberme sa a budme už ” tiež normálne podnikavý” ako ostatný.
    Jaro

  • Václav Brandejs:

    Vážení modeláři,
    dovoluji si Vás oslovit s nabídkou leteckých a modelářských překližek, které prodávám ve svém skladu dřevařských materiálů v Rychnově nad Kněžnou. Můj sortiment je následující: Tloušťky: 0,4 – 0,6 – 0,8 -1,0 – 1,2 – 1,5 -2,0 – 2,5 – 3,0 – 3,5 – 4,0 – 5,0 – 6,0 – 8,0 – 10,0 – 12,0 mm
    Formáty: 155 x 155cm , 122 x 122cm, 150 x 150cm
    Překližky je možné zasílat zásilkovou službou. Pro jakékoliv informace volejte 775370456

  • Franta H:

    Přátelé, na stránkách LMK Dolní Lhota je zveřejněna 1. verze navrhovaných termínů vybraných soutěží pro rok 2012. Je tam zveřejněn přehled výsledků M-S seriálu RC-V2 (vítěz Nemček L. z MK Martin) a výsledkovky z dvoudenky RC-V2 LMK Dolní Lhota.

  • AH:

    A co fotky???? Bylo tam dost zajímavých momentů.
    Zdravím.

  • Ivo Lžičař:

    Výsledky z RC V2 z Lanškrouna – Sázavy jsou v sekci SOUTĚŽE…

  • P.K.:

    Přijedem oba,poslal jsem vám přihlášku,ale jestli se to bude létat na poli,tak se těš!!!!!

  • Jirka K.:

    P.K.: Ty přijedeš? A co Honza L.?

  • AH:

    Do Sázavy přijedou i Minařík a Vitásek z Holíče.
    Dnes se přihlásili.

  • T.K.:

    Sorry vypadlo mi slovo “někdo”

  • T.K.:

    Ahoj Jirko a Lojzo. Pokud bude chtít v Lanškrouně vlekat ručně, tak nás s Ferdou dej k nim. Díky

  • Jirka K.:

    Je to protierozní pás. Travnatý.

  • AH:

    PK.
    Na letišti u hospody.
    Přijeď.

  • P.K.:

    Chtěl bych se zeptat,na mapě to není vidět,soutěž se bude létat na poli nebo na louce????

  • miho:

    Horák Pospíšil Svoboda Vágner Beran Hrabáček

  • Jirka K.:

    Kdo se chystáte přijet na soutěž 10 a 11 do Sázavy u Lanškrouna dejte vědět, ať máme nějaký přehled kolik nás bude létat. Díky.

  • Jirka K.:

    V aktualitách jsou propozice na soutěže 10 a 11.9. Létat se bude v obci Sázava (u Lanškrouna).

  • P.K.:

    Pěkně jsi to Jirko napsal,tak nějak to asi je.

  • Napsat komentář





  • Váš e-mail nebude zveřejněn.