Diskuse

Úterý
21.4.2009
Zpět
  • AH:

    Ještě jeda poznámka. Pro modeláře za nákupku!!!!!

  • AH:

    Zdravím. Pro MV. Startér momentálně nemám ani jeden, dnes jsem prodal všechny tři. Mám, objednané další, ale až se někde objeví. Na Lomcovák jsem to dal proto, aby byli v obraze kolik stojí repas. Nové v síti BOSCH nejsou.Asi od r. 2002 se nevyrábí, ani jako náhradní díl. Náhrada jsou s převodovkou.

  • m.v.:

    2 AH:
    http://shop.fkt.cz/klestovy-ampermetr-voltcraft-vc531-acdc-true-rms+dp120847/
    http://www.meteostanice.cz/zbozi/4101/Klestovy-ampermetr—univerzalni-multime-4101.htm
    http://shop.fkt.cz/klestovy-ampermetr-voltcraft-vc521-acdc+dp120846/

  • m.v.:

    2 AH: Koukam jak na Lomcovaku pekne nabizite motory k navijakum :-) Docela usmevne, kdyz si vzpomenu, jak jste do me, kdyz slo o jednoho bezce, “kopal” se slovy o “…lobby vyrobcu F3J modelu… ” :-) )))

  • m.v.:

    http://lomcovak.cz/ostatni/2009/11/jsme-jedna-rodina/ :-)

  • AH:

    I já jsem spokojen se schválením novelizace pravidel RC V2.
    Pro informaci MR RCV2 bade 11-12. září v Jehnědí a
    MR F3J 10-11. 7. v okolí Lanškrouna.
    MR RCVN nevím.

  • Zdeněk Nespěchal:

    Ano, Michalovi patří poděkování. Zd.

  • Pavel H:

    Tak to je perfektni. Diky Michale ze ses toho ujal.

  • m.v.:

    Volal mi Petr Cejnar a ten navrh pravidel V2 byl prijat. Take bylo LMK CT “priklepnuto” poradani obou MCR.

  • Zdeněk Nespěchal:

    2 m.v. To jsem pochopil hned jak založil asociaci a začal cpát lidi do pojištění, které údajně pro všechny výhodně projednal. Už tehdy jsem si řekl, kolik asi tak může z každého jednoho mít. Zd.

  • m.v.:

    A pokud by jste chtel hloubat trochu vice, podivejte se na stranky http://www.cmma.cz , podivejte se na pojisteni modelaru, ktere je mozne prez tuhle asociaci sjednat, pak se podivejte na to, kdo tu asociaci zastupuje a …… pak kouknete na tohle: http://ispoz.cnb.cz/RegistrVyhledavani.aspx Prace je opravdu posledni zoufaly pokus, jak ziskat penize :-/

  • m.v.:

    2 AH: Reseni tohoto problemu bych nechal radeji tem, kteri tomu OPRAVDU rozumi.
    Radeji se podivejte na toto: http://www.svazmodelaru.cz/new_smcr/aktualita.htm Pokud ta sranda totiz zacne platit, tak si muzete v klidu udelat navijak jaky chcete, protoze soutezi se pak uz asi moc konat nebude….

  • AH:

    Pro Petra M. Nikdo nezpochybňuje stávající navijáky F3B, ale pokus se ho sehnat!!!! Motory dle pravidel se už nevyrábějí!!!! Doba pokročila a konstrukce startérů taky. Já pouze bych chtěl vědět, který ze současně používaných startérů by se dal upravit a přitom by odpovídal pravidlům. Povolením navijáků v dalších kategoriích zvýší poptávku. Pokud to víš ta to napiš.
    Pro MV. Tak proč ti co tomu rozumí používají startery z vrakoviště a nejdou s dobou. Pokud nedá někdo impuls, tak se nic dít nebude. Já o ničem nechci rozhodovat, pouze bych chtěl naviják pro sebe s dílů současných a ne historických.

  • m.v.:

    2 JR: Nojo, mas pravdu!! Diky moc, to mi uteklo!!! Petr Cejnar navrhl lepsi formulaci te pasaze a ten puvodni jsem tam mel pro porovnani a zapomel jsem ho smaznout :-)

  • Jirka Rajsner:

    JR:
    Zdravim vsechny a blahopreji k formulaci upravenych pravidel RCV2, kam se podarilo dostat i nekolik bodu z ankety z lonskeho roku.
    Po prvnim precteni mam pouze jednu pripominku ,tyka se bodu 9.4.2.10 Vzlety, odst. “d ” a “e”. Tyto jsou si velice podobne, neni mi jasny duvod. mrknete na to. Zatim ahoj a omlouvam se za psani bez diakritiky.

  • Petr M.:

    Jsem přesvědčen, že F3B-čkaři jsou v používání a definování navijáků jasně nejdále.Tak vymýšlejte něco “lepšího” ať se naše kategorie zase místo sblížení vzdálí.
    Petr M.

  • m.v.:

    2 AH: Jedine, co me uklidnuje, ze o pripadne zmene v definici navijaku budou rozhodovat ti, co tomu opravdu rozumi :-D A pokud bude mit nekdo neodpovidajici navijak, tak pamatujte, ze ” Zlý muž je na Vás připraven ” :-) :-) :-) http://lomcovak.cz/f3b/2009/09/zly-muz-je-na-vas-pripraven/

  • AH:

    Pro MV. Pravidla se dělají proto aby se dodržovala a napsat něco a vědět že se to nebude dodržovat je nějaké divné. Specifikace navijáků je poplatná své době. Dnes je technika jinde a schánění 15 let starých startérů se mi rovněž nezdá jako něco top. Vím, že to nevyřeším já, ale impuls musí nějaký přijít, pokud chceme jejich rozšíření. Pokud někdo chce vidět rozdíl mezi motorem starteru z doby kdy vznikaly pravidla F3B a co se používá dnes je zvaný ke mně na prodejnu. Mám zde startér dle pravidel a také několik které se používají v součastnosti. Jinak, jak už jsem psal inovace pravidel je OK.

  • m.v.:

    2 Komar: Jo, to mas pravdu, je to drsny trest, ale letici kladku jsem zazil jednou na F3B v Mnichove (bylo tam zatracene mokro a mekko) a podled na poradny kus zeleza letici 50m nad zemi je jeste drsnejsi…. Doufam, ze zadny z tech 1000b trestu nebude mustet byt nikdy udelen.

  • m.v.:

    2 AH: To, ze je nejaka definice v pravidlech stara uz 20 let a je stale beze zmeny je podle me preci nejlepsi dukaz toho, ze je dobra, nebo ne? ;-)
    Pokud by jsme se meli ridit vasi uvahou ze: “Když předem všichni víme, že se něco nebude dodržovat tak to tam nedáme.” tak muzeme zrusit vsechny soutezni pravidla a chodit si poustet letadylka za barak…..

  • Zdeněk Nespěchal:

    Všechny zdravím, vývoj pravidel jsem sledoval, Michal mne žádal o připomínky, ale byl jsem pomalý, takže jsem je poslal až dnes. Myslím, že mají patu a hlavu, má je Michal i p. Vosáhlo, snad si s nimi poradí. Horší to ale asi bude s doplňkem “x”. Horror, skoro jako Akta X.

  • AH:

    Pavlíku H., pravidla se dělají proto aby se dodržovala!!!!! Když předem všichni víme, že se něco nebude dodržovat tak to tam nedáme. Co se týká měření délky silonu zeptej se táty na MR RCV2 co se stalo. U nás na soutěžích bývá měření k dispozici!!

  • Pavel H:

    Pro AH: Omezeni navijaku at tam je. Nicemu to neuskodi. Vzdyt delku silonu taky mas v pravidlech a vlastne se nikde na soutezich nemeri. Takze te to nenuti mit merici zarizeni. V tom prece neni vubec zadny problem. Jinak v novych pravidlech se vsim plne souhlasim a podporuju je.

  • AH:

    Pro MV. Modernizace pravidel je OK. Hlavně možnost létat víc kol. Na národní pravidla je dle mého názoru zbytečné se zabývat baterií a hodnotami navijáku. Nechal bych to bez omezení, z důvodu nedostupnosti měřicích zařízení u běžných pořadatelů. A navíc je to dle FAI staré asi dvacet let nebo ne. Nevím.

  • Komár:

    to m.v.: Michale, tleskám ve stoje :-) Konečně kvalitní, moderní pravidla pro RC větroně, která zachovávají to dobré z RCV2.

    Jenom jedna drobná připomínka – penalizace 1000 bodů za vytržení kladky nebo navijáku se mi zdá zbytečně brutální. Lepší by bylo 500 nebo 520 bodů, to by odpovídalo maximu pro jedno kolo. Stejně, jako 1000 bodů odpovídá maximu za jedno kolo, pokud se výsledek přepočítává na vítěze skupiny.

  • m.v.:

    Tak temer finalni verze novych pravidel pro V2 je hotova: http://www.mv-model.cz/ruzne/rcv2_2010.doc Prosim zkouknete to, aby se pripadne jeste stihla oprava. Jinak spoluprace s pany Vosahlem a Cejnarem byla perfektni, rychla, vecna, takze to nakonec bylo hotove docela rychle.

  • zdenek:

    Miro,take ja se pripojuji,sice pozdeji ke gratulantum a preji ti hlane zdravi a take stesti.Pak to bude dobre i pro letani.Zdenek Rossler

  • m.v.:

    2 AH: Zeby proto, ze si tam tohle mohou dovolit? Vypustit sajrajt do reky bude asi levnejsi, nez stavet cisticku….

  • Pavel H:

    Odložená soutěž V2 Dolní Lhota se bude konat 28.10

  • AH:

    Pro MV: Tak proč se tam tlačí všichni světový výrobci???? Z naší branže třeba Graupner, Futaba, GWS a další.

  • Napsat komentář





  • Váš e-mail nebude zveřejněn.